نیمانیما13 سالگیت مبارک

نیماجون

سومین سالگرد ازدواج من وبابایی

1390/8/19 18:48
نویسنده : مامان و باباش
338 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                              

 

4 مرداد سومین سالگرد ازدواج من وبابایی است که امسال باوجود تو عزیزم ما یک خانواده سه نفره شده ایم .

بااین وجود که من خیلی حساس بودم واذیتش کردم اون با مهربانی هایش بی همتاست.

بی شک دوست دارم که تو شبیه اون باشی عزیزم از صمیم دل عاشق پدرت هستم واین که تو بهترین پدر

دنیا راداری واینکه روزبه روز عشق من وبابایی به تو افزون تر شده وروزهایمان با وجود تو زیباتر

امیدوارم سال های سال با عشق وعلاقه ایی هر روز افزون تر در کنار هم باشیم.

دوستتون دارم جواد و نیما عزیزترینم.

    Free Animations

                                         

نویسنده این آیتم مامان نیما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیماجون می باشد